Google AdSense (część II)


Pobierz darmowy fragment książki Google AdSense w formacie PDF. Wystarczy, że klikniesz w ten link a później przejdziesz na zakładkę “Fragment ebooka”..

W zakresie zawartości

• Nadmiernego bluźnierstwa;
• Nienawiści, przemocy, nietolerancji na tle rasowym, o treściach przeciwko konkretnym osobom, grupom osób bądź organizacjom;
• Informacji o hakowaniu lub krakowaniu;
• Informacji o narkotykach i związanymi z nimi akcesoriami;
• Pornografii, treści dla dorosłych;
• Hazardu;
• Każdej innej treści promującej nielegalną działalność, lub która w jakikolwiek sposób narusza prawo;
• Nadmiernej reklamy (tzw. śmietnisko banerów);
• Okienek wyskakujących, lub zamykających strony, utrudniających nawigację, przesłaniających reklamy Google, zmieniających ustawienia użytkownika lub     ściągających pliki;
• Nadmiernej, powtarzającej się lub nieistotnej reklamy w zawartości lub kodzie strony;
• Zwodniczej lub zmanipulowanej zawartości lub konstrukcji strony, poprawiającej ranking PageRank.

W zakresie funkcjonalności

• Strona nie może zawierać zepsutych linków, musi być działająca i łatwa w nawigowaniu.

Jeśli zgłaszana strona spełnia powyższe warunki możesz być pewien, że zostaniesz przyjęty do programu. Z moich doświadczeń wynika, że odrzucane są również strony o nieciekawym lub odrażającym wyglądzie oraz strony nie zawierające treści (wyłącznie grafikę lub formularze).

2. Zanim zaczniesz

Niezwykle ważna jest znajomość zasad współpracy. Regulowane są one dokumentem:

Standardowe warunki dotyczące programu Google AdSense TM Online.

Treść dokumentu dostępna jest na stronie:

https://www.google.com/adsense/localized-terms.

Musisz również znać zasady zwane Polityką programową Google AdSense. Treść tego dokumentu znajdziesz tutaj:

https://www.google.com/adsense/policies.

Powinieneś dokładnie się zapoznać z zawartością tych stron.

Moim początkowym zamiarem było zamieszczenie tłumaczenia angielskiej wersji regulaminu, ale jest już dostępna polska wersja językowa. Omówię więc tutaj najważniejsze elementy.

Absolutnie zabronione jest zachęcanie do klikania

“…Strony nie mogą zawierać żadnych bodźców skłaniających użytkowników do klikania w reklamy. Tyczy się to także zachęcania użytkownika do kliknięcia w reklamy lub odwiedzania stron reklamującego, jak również zwracania zbytnio uwagi reklam np. wyglądem. Te czynności są surowo zabronione, aby uniknąć potencjalnych wzrostów kosztów reklamującego. Na przykład, strona nie może zawierać takich zdań jak: “kliknij tu”, “wspomóż nas”, “odwiedź te strony”, lub inne pisane podobnym językiem, który mógłby pasować do każdej reklamy, niezależnie od zawartości…”

Nie możesz sam klikać w reklamy na Twojej stronie

“…Każda metoda, która sztucznie generuje kliknięcia jest surowo zabroniona. Te zakazane metody obejmują, ale nie ograniczają się do: powtarzanych ręcznych kliknięć, tekstów zachęcających do klikania, używania robotów lub narzędzi do automatycznego klikania oraz innych zwodniczych oprogramowań. Proszę mieć na uwadze, że klikanie na swoje reklamy jest zakazane, aby uniknąć potencjalnych kosztów reklamującego…”

Pamiętaj oprogramowanie stworzone dla obsługi systemu zawiera mechanizmy, które wykrywają takie praktyki. Jeśli tylko parametry Twojego konta zaczną wskazywać, że używasz zakazanych technik to Twoje konto zostanie zablokowane i stracisz szansę na jakiekolwiek dochody! Nie możesz zamieszczać reklam Google na stronach  naruszających w jakikolwiek sposób czyjeś prawa autorskie.

„…Aby uniknąć powiązań z roszczeniami dot. praw autorskich, wydawcy serwisów WWW nie mogą wyświetlać reklam na stronach z muzyką mp3, filmami, grupami dyskusyjnymi i obrazkami…”

Pamiętaj! Postępuj uczciwie i zgodnie z zasadami. To ważne. Polacy mają niestety nie najlepszą opinię. Często nasi rodacy dają przykłady, że taka opinia może być uzasadniona. Jeśli chcesz zarabiać w programie Google AdSense uczciwość się opłaci. Natomiast łamanie regulaminu czy stosowanie oszukańczych technik, kończą się zawsze tak samo! Wywaleniem z programu! Stoisz przed wielką szansą wykreowania przyzwoitego dochodu. Nie zmarnuj jej na samym początku!

3. Przygotuj witrynę

Zanim zgłosisz swoją stronę do programu powinieneś ją odpowiednio przygotować. Być może wymaga ona drobnych zabiegów, które spowodują, że nie będziesz miał problemów z rejestracją i dodatkowo pomogą w wykreowaniu przyzwoitego dochodu. Wiesz już jakich treści Google nie toleruje. A czy istnieją jakieś inne preferencje? Preferowane treści? Odpowiedź brzmi w zasadzie nie. Można zgłosić do programu każdą stronę, która nie narusza regulaminu Google AdSense. „…wzasadzie nie.” – Chyba trzeba to bliżej wyjaśnić. Witryna ma przynosić zyski, więc dobrze się zastanów czy temat Twojej strony jest na tyle interesujący i popularny aby zapewnić sobie dobrą oglądalność?

PAMIĘTAJ!

dobry temat

to

wysoka oglądalność

czyli

dużo kliknięć w reklamę

w efekcie

wysokie zarobki

Ogromne znaczenie dla oglądalności, a co za tym idzie dla Twoich dochodów ma wiarygodność. Tak, właśnie wiarygodność to podstawowy element, który powoduje, że odwiedzający chętnie wracają na stronę, dodają ją do ulubionych. To tak jak ze sprzedażą. Dużo łatwiej sprzedać produkt ponownie zadowolonemu klientowi, niż znaleźć nowego. Aby witryna była wiarygodna musisz pisać o rzeczach, na których się znasz.

Musisz w taki sposób skomponować zawartość witryny, aby była postrzegana jako źródło profesjonalnej informacji. Tak, właśnie informacji – tego właśnie ludzie szukają w sieci. Rzetelnej informacji.

Zastanów się jak możesz zachęcić do częstych odwiedzin (newsletter z ciekawymi wiadomościami, pliki do pobrania, darmowe ebooki).

Pamiętaj, że nie jesteś sam w sieci. Postaraj się zamieścić linki do ciekawych stron o podobnej tematyce. Najlepiej pozyskaj linki na zasadzie wymiany – zyskasz na tym podwójnie:

1) lepsza pozycja w wyszukiwarkach
2) bardziej wartościowa treść, większa wiarygodność

Z kolei dzięki dużej ilości linków prowadzących do Twojej strony zyskasz nowych odwiedzających oraz, co bardzo ważne, wzrośnie Twoja pozycja w wyszukiwarkach.

Jak pozyskać wartościowe linki, zwiększyć oglądalność i swoje dochody? Odpowiedź znajdziesz w III części ebooka. Część III Szkoła średnia – powiększ dwukrotnie swoje dochody

Unikaj wszelkiego rodzaju nachalnych reklam, popupów itp. To zniechęca do odwiedzania witryny. Staraj się o jak największą przejrzystość Twojej strony. Musi być przyjemna dla oka i przyjazna w surfowaniu. Pamiętaj, że atrakcyjna strona wcale nie musi być „najeżona” graficznymi wodotryskami. Podstawą jest czytelność przekazu.

To takie ogólne zasady i większość z nich jest pewnie dla Ciebie oczywista. Ale radzę byś się dobrze zastanowił, czy Twoja strona jest wiarygodna, przyjazna dla Internauty, ciekawa i atrakcyjna. Jeśli tak, to sukces jest już bardzo blisko.

Czas najwyższy znaleźć dobre miejsce na reklamy Google w Twoim serwisie www. Jakie są dostępne wymiary i formy reklam? Opisuję to szczegółowo w rozdziale 5 Reklama kontekstowa na Twojej stronie.

Zanim jednak umieścisz reklamę czeka Cię jeszcze jedno ważne zadanie. Musimy trochę „pogrzebać” w kodzie strony. Dla osób znających podstawy języka HTML zrozumienie opisywanych tutaj zagadnień nie będzie stanowiło problemu. Zresztą taka znajomość jest konieczna, choćby po to, aby prawidłowo umieścić kod reklamy na stronie.

Wróćmy jednak na chwilę do definicji reklamy kontekstowej. Kontekst to zależność znaczenia treści jakiegoś fragmentu tekstu, wypowiedzi lub słowa, od treści ją poprzedzających i / lub po nich następujących. Nasza reklama jest właśnie taką treścią zależną. Zależną od treści naszej strony. Myślę, że wiesz jak roboty czytają stronę www. Rozumiesz już więc, w jakim celu będziemy modyfikować kod. Naszym celem jest takie zmodyfikowanie kodu i zawartości strony, aby uzyskać reklamy o pożądanej przez nas treści. Być może masz jeszcze wątpliwości dotyczące sensu takich działań. Reklama to reklama. Jeśli się wyświetla to jest OK. Internauta odwiedzający moją stronę może kliknąć w linki i już zarabiam. Jasne, masz rację. Ale ważne jest ile zarabiasz!

Musisz wiedzieć, że Twoje zarobki zależą nie tylko od ilości kliknięć, ale również, a może przede wszystkim od ceny za kliknięcie! Tak, to prawda. Firma „A” może płacić więcej niż firma „B” za kliknięcie w swój link. A co za tym idzie, Twoje zarobki też mogą być różne. Zależy to oczywiście od słów kluczowych, na jakie dana firma wykupiła reklamę.

Które reklamy płacą więc lepiej? Na to pytanie odpowiem Ci w IV części mojego ebooka. Część IV Studia i praca naukowa - zbiór niezwykle praktycznych porad dla zaawansowanych „adsensowiczów” oraz lista najlepiej płatnych słów kluczowych.

Wróćmy na razie do naszej pracy. Zasady są takie same jak przy pozycjonowaniu strony. Dla porządku jednak Ci je przypomnę. W pierwszej kolejności zadbamy o prawidłowe znaczniki meta, tzw. meta tagi. Dla wyszukiwarek internetowych to jeden z ważniejszych elementów, które pozwalają odnaleźć strony według wpisanego przez surfującego słowa, frazy. Jest to również ważne dla robota (Mediapartners-Google/2.1), który analizując zawartość Twojej witryny bierze pod uwagę między innymi meta znaczniki. Od ich zawartości zależeć będzie więc w dużej mierze jakie reklamy uzyskasz na swoją stronę.

Na początku kodu HTML Twojej strony znajdziesz następujące wpisy:

<title>Tytuł strony<title>

Dobry tytuł jest niezwykle istotny nie tylko dla wyszukiwarek, czy naszego robota, ale również dla odwiedzających. To pierwsza rzecz jaką czytają Internauci w wynikach wyszukiwania, zanim zdecydują się na wejście do Twojego serwisu. Pamiętaj, że tytuł strony jest jak nagłówek reklamy. Powinien być krótki, przyciągający i najważniejsze tytuł musi zawierać słowa kluczowe. Jeżeli twoja strona jest np. o telefonach komórkowych to tytuł może być następujący: „Komórka. Twój telefon komórkowy. Aparaty, opisy, technologie, najlepsze loga, tapety i dzwonki”. Zastanów się ile potencjalnych słów kluczowych użyłem w tym tytule?

<meta name=„description” content=„opis strony”>

Jeden z ważniejszych meta tagów. Wiele wyszukiwarek wyświetli go jako opis w wynikach wyszukiwania. Powinieneś więc poświęcić trochę czasu na przemyślenie jego zawartości. Opis strony w tym tagu musi również zawierać słowa kluczowe. Dla naszej przykładowej strony mógłby on być następujący: „Komórka – serwis poświęcony telefonii komórkowej. Opisy i testy najnowszych modeli. Aparaty Motorola, Ericson… Ciekawe artykuły ze świata GSM. Linki do innych stron o komórkach. Atrakcyjne tapety, loga, gry java i dzwonki.”

<meta name=„keywords” content=„słowa kluczowe”>

Tutaj należy wpisać wszystkie interesujące nas słowa kluczowe. Ważny tag, choć większość wyszukiwarek traktuje go jak tekst na stronie. Ludzie często przeceniają jego wartość uważając, że rozwiążą problem dobrej pozycji dla danego słowa wpisując je wielokrotnie w tym znaczniku. Nie powinieneś wpisywać jednego słowa kluczowego więcej niż 2 razy i używać więcej niż kilkanaście słów i fraz. Dla naszego przykładu proponuję następujący zestaw słów: komórka, telefon komórkowy, aparat, dzwonki, dzwonki polifoniczne, loga, tapety, GSM, gry java, bramka sms, akcesoria gsm, telefonia, technologia.

Nie używaj słów, których nie ma w treści Twojej strony! To są przykładowe słowa kluczowe, tak naprawdę należy je dobrać zgodnie z treścią strony. Ważne jest też aby były to słowa popularne, wpisywane przez Internautów w wyszukiwarkach.

Kolejne ważne znaczniki znajdują się w sekcji <body> czyli w ciele, inaczej w treści Twojej strony

h1>tekst</h1>
<h2>tekst</h2>
<h3>tekst</h3>
<h4>tekst</h4>
<h5>tekst</h5>
<h6>tekst</h6>

To bardzo ważne znaczniki, niestety na swoją zgubę większość świeżo upieczonych webmasterów nie używa ich wcale. Te znaczniki to „headig tags”, czyli nagłówki. Roboty wyszukiwarek czytają nagłówki. To tak jak w gazecie najpierw czytamy tytuły. Jeśli nas zainteresuje dany tytuł przeczytamy podtytuł, zajawkę – czyli krótki tekst zawierający esencję artykułu. Naszą uwagę zwrócą śródtytuły i wyróżnienia. Na końcu przeczytamy zasadniczą treść. Niezwykle ważne jest, aby nasze nagłówki zawierały słowa kluczowe. Cyferki w tagu h oznaczają wielkość czcionki nagłówka przy czym h1 to największa czcionka (tytuł) a h6 najmniejsza. Dla naszego „komórkowego” przykładu mogłoby to wyglądać tak:

<h1>Świat telefonów komórkowych</h1>
<h2>Komórka wczoraj i dziś</h2>
<h5>tekst wprowadzający do artykułu, czyli zajawka mówiąc językiem
prasowym – tu też powinny być słowa kluczowe</h5>
<p>treść</p>
<h3>Simlock czyli jak ściągnąć simlocka<h3>
<p>treść</p>

Na stronie wyglądałoby to mniej więcej tak
______________________________________

Świat telefonów komórkowych

Komórka wczoraj i dziś

tekst wprowadzający do artykułu, czyli zajawka mówiąc językiem prasowym – tu też powinny być słowa kluczowe
treść
Simlock czyli jak ściągnąć simlocka
treść
_______________________________________

Oczywiście style nagłówków czyli rodzaj, wielkość i kolor zastosowanej czcionki możemy kształtować dowolnie.

W samej treści też muszą znaleźć się nasze słowa kluczowe. Ale pamiętaj nie pisz tekstów dla robotów sieciowych, tylko dla ludzi!

Warto wyróżnić nasze słowa kluczowe przez wytłuszczenie, pochylenie lub podkreślenie. Tutaj przychodzą nam z pomocą kolejne znaczniki

<b>tekst wytłuszczony bold</b>
<u>tekst podkreślony underline</u>
<i>tekst pochylony italic</i>
tekst wytłuszczony bold
tekst podkreślony underline
tekst pochylony italic

Używaj ich rozważnie. Najlepiej wyróżniać to na co faktycznie chcesz zwrócić uwagę czytelnika, a jeśli przy okazji znajdzie się tam nasze słowo kluczowe, będzie idealnie. Użyj również słów kluczowych w opisach obrazków Alt=„opis” oraz linków title=„opis”. W treści strony Twoje słowa kluczowe powinny stanowić ok. 10% jej zawartości. Nie przesadzaj jednak z używaniem ich na siłę.

Dla naszego robota Mediapartners-Google treść jest bardzo ważna. Pamiętaj! Nie możesz ograniczyć swoich działań do tagów, nagłówków i opisów. Poświęć sporo czasu treści. Niech będzie interesująca dla Internauty odwiedzającego Twoją witrynę i równocześnie niech zawiera interesujące nas słowa kluczowe. To ważne! Pamiętaj! Działaj w taki sposób aby nikt nie mógł zarzucić Ci manipulacji. Jeśli przygotowałeś stronę zgodnie z powyższymi wytycznymi to możesz być pewien, że nasz robot odpowiedzialny za wyświetlanie reklam kontekstowych znajdzie na Twojej stronie słowa i frazy, do których dopasuje odpowiednie reklamy.

Zauważ, że sam w ten sposób wpływasz nie tylko na to, jakie reklamy będą się u Ciebie wyświetlały, ale również wykonałeś taką mini optymalizację dla wyszukiwarek. Nasza zabawa z kodem strony poprawi jej pozycję w wyszukiwarkach.

Jeszcze jedna ważna uwaga. Twój serwis składa się na pewno z większej ilości stron. Radzę Ci zadbać o to, aby znaczniki title, description i keywords, były inne na każdej podstronie. Muszą być indywidualnie dopasowane do każdej strony serwisu. Ma to znaczenie dla prawidłowego zaindeksowania wszystkich stron witryny w wyszukiwarkach. No oczywiście lepiej jest mieć różne zestawy reklam na każdej podstronie. Pamiętaj również, że słowa kluczowe powinny pokrywać się ze sobą we wszystkich omawianych elementach. Powinny być umieszczone w meta tagach, nagłówkach, opisach no i oczywiście w treści strony. Nie przesadzaj ze słowami kluczowymi. Oczywiście cała zabawa nie ma sensu dla jednego słowa. Proponuję Ci wybór ok. dziesięciu takich słów.

Sporo uwagi poświęcam tu słowom kluczowym, ale uwierz mi mają one podstawowe znaczenie dla wysokości Twoich dochodów. Wiesz już że zarobki w programie Google AdSense zależne są od ceny jaką reklamodawca płaci za wyświetlenie swojej reklamy. Warto więc przeanalizować, czy na Twojej witrynie znajdą się reklamy, które dadzą Ci 5$ za kliknięcie, a może tylko 0,01 $. O tym zaś decydują słowa kluczowe w kodzie i treści Twojej strony.

Które słowa „płacą” lepiej, a które gorzej. Szczegółowo opisuję to zagadnienie w części IV. Część IV Studia i praca naukowa. Lista najlepszych słów kluczowych zmienia się. W IV części ebooka znajdziesz narzędzia do wyszukiwania najlepiej „płacących” słów. Dzięki temu Twoja lista będzie zawsze aktualna!

Wracając do zawartości Twojego serwisu. Często twórcy internetowych publikacji wypuszczają półprodukty z myślą, że dokończą swoje dzieła później. Zastanów się jak często spotkałeś w sieci strony, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak ciekawie rozbudowane serwisy. Po wybraniu jakiegoś interesującego Cię elementu menu, dowiadujesz się, że dział jest w budowie, w przygotowaniu. W mojej opinii takie działanie nie ma najmniejszego sensu. Odstrasza tylko gościa. Jeśli zamierzasz opublikować swoją stronę zadbaj o to, aby była kompletna. Zawsze będziesz mógł w przyszłości dobudować działy, które dziś masz tylko w planach.

Omawiając kolejne etapy zakładam, że strona jest już gotowa i czeka tylko na opublikowanie. Jeśli nie masz jeszcze swojej strony www, muszę Cię niestety odesłać do innych poradników. Wszystkim początkującym webmasterom polecam lekturę:

http://webmaster.helion.pl/kurshtml/.

Jeśli nie masz specjalnego doświadczenia w tworzeniu stron, radzę Ci skorzystać z profesjonalnych szablonów. To dobre rozwiązanie, gdyż zamiast tracić czas na zabawę z konstrukcją możesz skoncentrować się na treści strony. Jak taki szablon dostosować do swoich potrzeb?
Proponuję przeczytać mój artykuł…

http://grafik.projekty.pl/info.php

Gdzie opublikować stronę?

Musimy znaleźć odpowiedni serwer. Nasza strona ma przynosić dochód, a to zależeć będzie od oglądalności. Będziemy czynić wszelkie starania, aby ta oglądalność była możliwie największa. Z tego względu odpadają wszelkiego rodzaju darmowe serwery z niskim miesięcznym transferem i mocno obciążone olbrzymią ilością równocześnie otwieranych stron. Raczej należy nastawić się na komercyjny hosting. Szczegółowo to zagadnienie omawiam w części II opracowania.

Własna domena

Dobrze też radzę zarejestrować własną domenę. Dobrze jest gdy nazwa domeny zawierać będzie najważniejsze dla Twojej witryny słowo kluczowe. Można dzięki temu zyskać dobrą pozycję w wyszukiwarkach. A to, jak wiesz, ma spore znaczenie dla oglądalności. Możesz też zarejestrować jakąś uniwersalną nazwę domeny, a serwisy tematyczne lokalizować w utworzonych później przez siebie subdomenach. To dobre rozwiązanie, jeśli zamierzasz utworzyć kilka różnych serwisów.

Jeśli nie masz jeszcze swojej domeny lub zastanawiasz się gdzie umieścić stronę, mam dla Ciebie kilka cennych porad, które z całą pewnością pomogą znaleźć najbardziej optymalne rozwiązanie. Na stronie http://hosting.secret4u.net znajdziesz wskazówki oraz linki do najlepszych dostawców hostingu.

Po umieszczeniu serwisu na odpowiednim serwerze musisz zadbać, aby został on zaindeksowany w wyszukiwarce Google. To bardzo ważne! Do czasu, kiedy twoja strona nie będzie dodana do bazy wyszukiwarki Google, reklamy nie będą się wyświetlały. Możesz ręcznie dopisać swoją witrynę tutaj: http://www.google.pl/addurl/, lub zadbać o to, aby linki do Twojego serwisu znalazły się na stronach, które Google już indeksuje. Najprościej poproś znajomych o zamieszczenie takiego linku lub poszukaj możliwości pozyskania linków z wymiany. Możesz kupić również takie linki na Allegro. Pamiętaj jednak, aby sprawdzić czy strona, z której będzie pochodził link jest rzeczywiście zaindeksowana przez Google. Często w ofertach płatnej wymiany znajdują się linki bez żadnej wartości.

W III części ebooka, w rozdziale poświęconym wymianie linków, dowiesz się jak skutecznie pozyskiwać linki z innych serwisów i zwiększyć oglądalność swojej witryny. Dzięki tym działaniom skierujesz „dobry ruch” na swoją stronę, uzyskasz wysoką pozycję w rankingach wyszukiwarek. Wzrosną więc poważnie Twoje dochody!

Czytaj dalej …


Jak skorzystać z pełnej wersji ebooka?

Niniejsza publikacja stanowi tylko niewielki fragment całości. Sięgnij po rzetelną wiedzę, dzięki której wiele osób pozazdrości Ci zysków z udziału w programie partnerskim Google AdSense. Pełna wersja ebooka to ponad 280 stron cennych informacji, porad i gotowych rozwiązań. Jeśli jesteś poważnie zainteresowany zarabianiem na swojej stronie internetowej co najmniej kilkudziesięciu dolarów dziennie – zajrzyj koniecznie do książki Google Adsense.


Niniejszy artykuł pochodzi z darmowego szkolenia o tym jak zarabiać w sieci. Możesz zapisać się na to szkolenie korzystając z poniższego formularza:



Zgadzam się z Polityką Prywatności

Szanuję Twoją prywatność. W każdej chwili możesz

wypisać się z tej listy klikając w link na końcu każdego maila.


Losowy wpis

  • 7 rzeczy,które musisz wiedzieć zanim założysz własną stronę WWW
  • 5 najlepszych listów handlowych
  • Zostań SuperPartnerem (część II)
  • Kurs usability. Jak tworzyć efektywne i intuicyjne serwisy WWW?
  • Pozycjonowanie dla początkujących (część II)
Uncategorized

Komentarze:

  • Delicious
  • Facebook
  • Digg
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Twitter

Leave a Reply

(required)

(required)


Przydatne narzędzia pozycjonera

Poznaj darmowe narzędzia, które skazują właścicieli stron internetowych na sukces.

Kurs usability. Jak tworzyć efektywne i intuicyjne serwisy WWW?

Spraw, aby Twoja strona www była użyteczna, przejrzysta i intuicyjna

Najważniejsze narzędzia w ebiznesie

Wszystko, co musisz wiedzieć, by odnieść sukces w ebiznesie.

Jak zwiększyć ruch na stronie WWW? 120 praktycznych wskazówek

Poznaj 120 praktycznych wskazówek, które pozwolą Ci zwiększyć ruch na Twojej stronie WWW.

FAQ – odpowiedzi na najczęstsze pytania partnerów ZPP

Poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania partnerów Złotego Programu Partnerskiego.

Dołącz do nas – zostań partnerem Złotego Programu Partnerskiego

Jak zarabiać w najlepszym programie partnerskim w polskim internecie? Dowiedz się jak to wszystko działa i jak czerpać korzyści...

10 mitów pozycjonowania stron internetowych

Poznaj 10 mitów, które sabotują Twoje działania, dotyczących pozycjonowania stron internetowych.

7 rzeczy,które musisz wiedzieć zanim założysz własną stronę WWW

Jak sprawić, aby Twoja strona www przyciągała klientów, wzbudzała zaufanie i sprawiała wrażenie profesjonalizmu?

5 najlepszych listów handlowych

Poznaj pięć najskuteczniejszych listów promocyjnych, jakie kiedykolwiek stworzono.

5 najlepszych pomysłów na biznes w domu

Ten artykuł jest o pomysłach na swój własny domowy biznes. znajdziesz tutaj 5 pomysłów, które możesz wykorzystać oraz czerpać...

Jakie strony zarabiają w sieci?

Autorem artykułu jest Adrian Kołodziej Pośród setek stron w sieci nie wszystkie, a raczej niewielka ilość zarabia pieniądze. Jednak...

Zacznij zarabiać pieniądze na jakie zasługujesz…

Autorem artykułu jest Krzysztof Partyka Zacznij zarabiać pieniądze na jakie zasługujesz…Nigdy zarabianie w internecie nie było takie proste. Przekonaj...

Jak zarobić pierwszą prowizję?

Autorem artykułu jest Adrian Kołodziej Chciałbyś zarobić swoją pierwszą prowizję w programach partnerskich, ale nie wiesz jak? A może...

Zapisujemy ludzi do Złotego Klubu

Autorem artykułu jest Tomek Urban Załączam program Mozilla Thunderbird – odbieram pocztę. Znowu przyszło kilka maili z programu partnerskiego...

Jak wybrać odpowiedni program partnerski

Autorem artykułu jest Mateusz Kaczmarczyk Wiele osób zaczynających swoją przygodę z programami partnerskimi zastanawia się – który z nich...

Wszystko o programach partnerskich

Autorem artykułu jest Piotr Bukowski Programy partnerskie są najlepszym sposobem na rozpoczęcie zarabiania w internecie. Praktycznie nie trzeba w...

Programy partnerskie – pytania i odpowiedzi

Autorem artykułu jest Łukasz Gabryel Programy partnerskie są najpopularniejszym internetowym źródłem dochodów firm i osób prywatnych. Co jednak muszę...

Wszystko co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach

Przejdź mój specjalny, darmowy kurs a uzyskasz wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie pozycjonować strony w wyszukiwarkach. Ten intensywny, 8częściowy...

Najdłuższy darmowy kurs e-Biznesu

Ten kurs to ponad 600 darmowych lekcji e-Biznesu. Jako czytelnik Darmowego Biuletynu CzasNaE-Biznes co 3 dni otrzymasz jedną z...

Pozycjonowanie dla początkujących

Zrobiłeś stronę www i nie generuje Ci ona żadnych zysków? Spójrz w statystyki, być może to właśnie kwestia pozycjonowania....

Google AdSense

Czy wiesz, że niektóre strony internetowe generują kilkanaście tysięcy dolarów miesięcznego dochodu praktycznie bez większego nakładu pracy? Dowiedz się...

Czas na e-biznes

Poznaj biblię e-biznesu. Książka ta zawiera ponad 600 stron wiedzy o tym jak stworzyć i zarabiać w sieci.

Blogi – od sławy do pieniędzy

W jaki sposób zostać uznanym ekspertem w świecie blogerów? Jak na tym zarabiać? A może chcesz się po prostu...

Zostań SuperPartnerem

Zapoznaj się z biblią każdego uczestnika programów partnerskich. Autor tej książki z niejednego programu partnerskiego chleb jadł i wie...

Ile dni trzeba by zrobić stronę?

Autorem artykułu jest Tomek Urban Mam dwóch znajomych, którzy od kilku miesięcy zbierają się za założenie strony… i rozpoczęcie...

Programy partnerskie w praktyce

Poznaj porady jednego ze znanych uczestników wielu programów partnerskich. W tej książce Tomek Urban przedstawia ludzkim językiem to co...

Jak aktywnie zarabiać w programie partnerskim Złotych Myśli?

Autorem artykułu jest Arek Czapla Nie jest dla nikogo tajemnicą, że obecnie bardzo modne stało się zarabianie przez Internet....